Bindingsværk, halm og hygge.


Hvor jeg dog nød denne weekend. I fulde drag! Afslapning har fået en helt ny betydning.

Med Kasper og hans søde, søde venner på en bondegård i Sorø. Kan du se hvad jeg mener...? Det kunne virkelig ikke blive bedre. God mad, herunder inkluderet thai-suppe den ene dag og vildsvin den anden dag, lerdueskydning eller måske nærmere et forsøg derpå (for mit vedkommende altså), traktorkørsel i flotte, flotte kedeldragter (spørg mig ikke om hvorfor), Little Britain i timevis, herlig musik, mig der bager brød kl.03 om natten i lettere beruset tilstand, øl, øl, øl, vin, vin, vin, og drinks, drinks, drinks. Sidst men ikke mindst må det lige noteres at jeg bagte frugttærte og cookies om lørdagen. Yoink, de blev gode. Vi dansede, vi hyggede, vi pjattede og det var skønt!

Mmmm, hvor jeg dog elsker at alt fremstår som ren Morten Korch-idyl ligeså snart man nævner ordet 'bondegård'.

2 kommentarer:

  1. Det lyder bare heeeeeelt vildt hyggeligt! Lige sådan noget man har brug for.:)

    Krams,
    C.

    SvarSlet
  2. Præcis! det var helt ligesom at have været på ferie :P Og vi brugte kun 168 kr. hver på mad og druk - på en hel weekend! Dog excl. transport på 74 kr. hver vej, men det er satme til at overkomme.

    SvarSlet