"Slut, prut, finale!" er bestemt ikke til at lukke op og skide i, men nærmere en læresætning, at du ved det.

Endnu en lettere fesen omgang tanker fra undertegnede; så vågnede jeg op til endnu en dag, og har det bedre. Meget bedre. Hvilket skal forstås som følgende; jeg danser rundt til Ruth Brown og kan ikke andet end se positivt på tingene. Må indrømme at i går ikke var en nem dag - men det skulle vel lige gå op for mig. At han havde taget beslutningen. At jeg selv havde taget beslutningen. At vi var rørende enige om det hele. Jeg har selv været klar over at jeg på ingen måde fik mine behov opfyldt i det forhold (jf. fx de sidste par fuldemandsindlæg, host!). Det der med at feje ting ind under gulvtæppet kan til tider synes som mit speciale. Men slut, prut, finale! Hvor er det dog lettende at kunne sætte et stort fedt punktum ved dette kapitel. Én ting, jeg dog ikke skal sætte punktum ved men nærmere huske på dag ud og dag ind, er Hamlets simple, men smukke ord; "To thine own self / Be true". Ae ae på denne søndag som jeg igen igen vil bruge på at sælge bjerge af burgere og friske fritter.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar