Utilfreds, tvær og negativ dame coming your way!

Solen skinner men af årsager, jeg nok ikke helt vil anerkende, har mit humør pt gravet sig selv ned i et dybt, mørkt hul. Jeg kan virkelig ikke overskue tanken om at flytte igen igen igen ... og tilmed hjem til moooaar. Ikke at det er helt forfærdeligt at bo med dem, det bliver rigtig hyggeligt, men min stolthed har godt nok svært ved at sluge den tanke. Og nu er der snart kun to uger til. ØV!

Og by the way; kors, hvor jeg trænger til at shoppe!!! Det er jo snart fire måneder siden. Og jeg plejer altid at shoppe efter et kærestebrud. Gi' mig så nogle penge så jeg kan shoppe. På forhånd tak.

2 kommentarer:

  1. Der burde findes en organisation, der sponsorerede akut shopning, når situationen krævede det. Du fortjener jo for fanden at gå amok!

    Skal du flytte?:( Det var da trist, håber ikke det er for langt væk.

    SvarSlet
  2. Ja, ikk'? Jeg tror også jeg vil give mig selv lov til en (MINDRE) shoppetur inden for overskuelig fremtid (that is, højst sandsynligt i denne uge).

    Ja, lejligheden er opsagt og i og med at jeg skal spare og betale af på lån, flytter jeg foreløbig hjem til min mor, hvor jeg ikke behøver at betale noget overhovedet. Det er i Hvidovre, så længere væk er det heller ikke. Jeg savner bare bestemt ikke det hul af en tarvelig forstad, og eeeelsker jo indre by. ØV!

    SvarSlet