Rastafari, gå hjem!

Jeg er dødsens træt af 40 årige hippie trunter, hvis stolthed smøres ud i fjæset på mig, når jeg blot forsøger at gøre mit arbejde. Ja, dame! Det står sgu i min kontrakt og så må du lære at se bort fra alder eftersom det ikke er det afgørende i det her tilfælde. Vi lever ikke længere i et stammesamfund, hvor den ældste har ret. Nej, vi lever i dagens Danmark, hvor jeg har ret og dit eneste svar bør være 'ja tak'.

Nej, jeg har selvfølgelig ikke altid ret, men du skal stadig makke ret. Det står der selv. Sort på hvidt. Kælling.

3 kommentarer:

  1. Må nu indrømme, at jeg rejste mig for en gammel dame i toget på vej fra København. Nogle skal vel rejse sig i toget for ældre damer og falde for unge kvinder... I øvrigt.. FUCK en fed skrivemaskine... Har selv lige fået mig en kollibri. Altså mærket på en skrivemaskine. En dag vil jeg have en rigtig kollibri.

    SvarSlet
  2. Hvor fik du fat i kollibrien henne?! Jeg er misundelig!

    SvarSlet